Sabtu, 30 Januari 2010

K es Liwat DSI Anwar Ibrahim Mula Diadili

Kes liwat DSI Anwar Ibrahim terhadap saiful Bahari semakin dekat untuk dibicarakan. Di harap semua orang akan dapat menyerahkan kes tersebut untuk diadili oleh mahkamah. Biarkanlah mahkamah yang membuat pertimbangan.Di harap janganlah hendaknya ada orang yang turun berdemonsterasi jalanan atau menyerbu mahkamah untuk mempertikaikan saksi,barang kes dan apa sahaja yang bersangkutan dengan kes tersebut.Kerana berdemonsterasi atau datang beramai-ramai kemahkamah akan menganggu proses pengadilah. Dalah hal ini , usaha untuk menunjuk-nunjuk kekuatan bukan caranya untuk menuntut pengadilah. Ini bukan derama filem Boliwood. Wassalam

3 ulasan:

  1. saya setuju dgn pendapat ini supaya tiada apa2 berlaku di mahkamah dan mencetuskan demokrasi

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Anwar memang pandai berlakon . Pada akhir-akhir ini beliau tak dapat mengenali badan dan dirinya sendiri. Sememangnya biasanya kita tidak perasan sama ada perut kita buncit atau tidak sewaktu kita berpakaian, lebih-lebih lagi jikA BUNCITNYA TAK BEGITU BESAR. tetapi apabiloa kita menanggalkan pakaian tentunya perut yang tak begitu buncit akan kelihatan lebih buncit kerana,perut kita telah secara tidak sengaja telah ditolak oleh punggung yang menonjol kebelakang. Disini saya nyatakan bahawa saya terperanjat apabila perut saya nampak terlalu besar(membuncit) apabila saya menanggalkan pakaian. Cuba anwar periksa dahulu dengan cara bertelanjang agar ia tidak akan suka menafikan perkara yang sebenarnya.

    BalasPadam