Sabtu, 28 Ogos 2010

Pakatan memperdaya Melayu kini sampai kehujung jalan

Kini sejarah menunjukkan telah banyak bangsa bertukar sama ada semakin mengecil atau pupus dari dunia ini. Kepupusan sesuatu bagsa sekarang ini amat sukar untuk dikesan, sebagaimana sukarnya kita mengesan bukti kewujudah dinasour.Walaupun binatang tersebut merupakan yang sangat besar berbanding dengan b iatang yang lain yang semasa dengannya.Teori menunjukan kehilangan binatang dinasour adalah perpunca dari ledakan atau cetusan besar iaitu mungkin" Big Bang".Tetapi sejaraah juga banyak memperlihatkan bahawa hapusnya sesuatu bangsa itu adalah berpunca dari angkara ahlinya sendiri atau sebahagian ahli masyarakat tersebut turut bekerjasama dengan orang lain untuk menghapuskan bangsanyanya sendiri. Keadaan sebegini terjadi kerana rasa dengki,hilang akal,hilang pertimbangan,mememtingkan diri,kuasa,cemburu dan sebagainya.

Kalau hapusnya Dinasour dengan berlakunya big Bang,Hapunnya bangsa-bangsa lain didunia kini kerana kemelut ahli,rakyat dan memimpinnya, tetapi saya lihat hapusnya Bangsa Melayu yang usianya maseh muda,mungkin akan terhapus disebabkan oleh kesan proses persepakatan antara PAS
mengapa saya perkatakan sedemikian .Kerana pakatan ini mempunyai kekuatan dan kelemahan yang tidak terduga oleh orang yang tumpul akalnya , kerana setuasi ini dirangka oleh idea orang lain yang tajam dan panjang akalnya.Keadaannya sangat kabur dan sangat sukar untuk dilihat dan difahami oleh orang yang berakal biasa.

Mengapa saya perkatakan sedemikian?.
DAP , adalah satu parti yang ditubuhkan oleh satu kelumpok bangsa yang berjuang untuk menegakkan bangsanya,memandang rendah kepada bangsa lain dan tidak ada rasa kasihan dengan nasif budaya kelompok minoriti sewaktu mereka berkuasa. Contohnya PAP di Singapura.
ke-2,PKR, adalah parti keadilan yang bergabong dengan PSRM, yang kekal membawa ideologi sosialis.Ketua mereka maseh kekal dan berjuang secara berterusan sehingga kehari ini. Golongan ini sangat komited dengan perjuangan asal mereka dengan cogan kata undut setapak untuk mara seterusnya. Masa golongan ini berundur kita fahami mereka sudah hilang, tetapi sebenarnya ia hanya melakukan tektik bersembunyi nuntuk muncul dengan wajah lain tetapi perjuangannya lebih ageresif.

Kumpulan ke 3. PAS, atu kumpulsan pejuang agama untuk medirikan negara Islam yang agak sudah lama.Di Malaysia,kumpulan ini hanya menang dibeberapa tempat sahaja seperti dikelantan. Dinegara lain perjuangan golongan agama seperti PAS ini, sudah mula mambuahkan hasil untuk mengejar kuasa sebagai pemerintah. Misalnya diturki,Libya, di Somalia,dan banyak lagi.Kumpulan Agama dinegara lain,mereka berjuang secara bersendirian melalui parti agamanya, atau mereka bergabong dengan parti-parti politik aliran agama sederhana.

Tetapi diMalaysia keadaannya sangat berlainan sekali.Gabongan PAS
Asasnya . DAP kelihatan pada masa ini amat cenderong untuk meminggirkan Melayu dan sewaktu waktu yang sesuai akam melupuskan Melayu dengan cara mengagongkan Cina.
PKR, parti sosialis, semimangnya sangat tidak gemar kepada Islam, golongan ini Menyerang Islam,membenci Islam dan hukum Islam dengan menyerang Islam dengan menggunakan swelogan kebibasan,humanisma.Telah banyak golongan ini mempersenda Islam, tetapi mereka mengunakan lebal lain.Ini menjadikan masyarakat terpesona dan terpedaya. Sering kali mereka melakukan perbuatan limpar batu sembunyi tangan.Perbuatan buruk yang mereka lakukan orang lain yang menjadi mangsa.


Kalau PAS ingin melaksanakan dasar Islam dan Menjadikan negara ini sebuah negara Islam, itu tidak mungkin berlaku, kerana mereka tidak ada kumpulann sokongan . Malah yang ada ialah kumpulan penentang yang terdiri dari DAP dan PKR.

Disebabkan PAS tidak Membila Melayu, menakala DAP tidak senang dengan Kewujudan Melayu, maka Melayu juga akan Hilang.Inilah kesan Big bang terhadap melayu.

Bagi PKR ,ia telah berjaya kerana sistem yang ada dianggap sebagai tradisional,dia turut cuba menombangkan Melayu dan Menghapuskan Islam.

Sebab itu kita tidak pelik di Pulau Pinang, apabila Melayu Terancam Islam pula telah cuba di perdaya dengan berdoa untuk ketua Menteri dalam kotbah jumaat dan di Selangor Imam Wanita DAP berkotbah di surau kajang sentral. Percayalah, ini bukan kali teralhir, mereka akan terus lakukan sehingga kita didak lagi mampu menegor sehingga tidak lagi mahu ambil peduli.
Dengan itu suburlah ideologi,semakin bersemangatlah mereka, terpedayalah bagi mereka yang tidak sedar sehingga kehari dan masa ini. Allah waalam
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan